FAQ

  • Dětská postýlka k dispozici na vyžádání, kontaktujte prosím hotelovou recepci.
  • Domácí zvířata je nutné nahlásit při příjezdu v recepci. Za pobyt zvířete po hotelu zodpovídáte. Za každé zvíře je účtován poplatek. Zákaz zvířat v prostorách restaurace a balnea!
  • Parkování – v areálu hotelu je hotelovým hostům k dispozici 12 parkovacích míst za poplatek.
  • Hotelový transfer – hotel zajišťuje dopravu hotelovým transferem (max. pro 7 osob), s možností využití po celé ČR, popř. i do zahraničí. Informace na hotelové recepci.
  • Check-in a check-out
    Standardní doba check-in je od 14:00, check-out do 12:00 hodin. Do 12:00 je rovněž naprogramována Vaše hotelová karta pro vstup do pokoje a garáží. V závislosti na volných kapacitách hotelu a předchozí domluvě na hotelové recepci lze dobu příjezdu a odjezdu upravit.
  • Early check-in (od 8:00) a late check-out (do 18:00) možný za příplatek 500 CZK/osoba.
  • Recepce je Vám k dispozici 24 hodin denně.
  • Internet – hotelovým hostům je k dispozici bezplatné bezdrátové připojení k internetu (WiFi)  v celém hotelu
  • Návštěvy na pokojích jsou umožněny pouze po předložení průkazu totožnosti na recepci.
  • Noční klid v době od 22:00 do 7:00 hodin zachovávejte prosím noční klid.
  • Platba
    Hotel přijímá následující platební karty: AMERICAN EXPRESS, VISA, VISA-ELECTRON, EUROCARD, MASTER-CARD, MAESTRO, DINNERS CLUB INTERNATIONAL, JCB. Platit lze i v hotovosti.
  • Reklamace – s případnými reklamacemi se obracejte neprodleně na hotelovou recepci, nebo obchodní oddělení
  • Relaxační centrum
    Relaxační centrum (pouze pro hotelové hosty) se nachází v přízemí hotelu. Hosté mají možnost volně využívat bazén s protiproudem a masážním vodopádem, whirlpool i saunu po celou dobu pobytu. Relaxační centrum je otevřeno denně – bazén a whirlpool od 7:00 do 21:00 hodin a sauny od 16:00 do 21:00 hodin.
  • Restaurace
    Nekuřácká restaurace se nachází v přízemí hotelu. Na jídelním lístku najdete zejména tradiční klasická jídla české kuchyně, ve vinném lístku pak česká, moravská a evropská i zámořská vína. Otevřeno denně od 7.00 do 20:00 hodin.
  • Směnárna – na hotelové recepci 24 hodin denně.
  • Wellness recepce 
    Umístěna v přízemí hotelu. Informační a poradenský servis týkající se léčebných a wellness služeb, zodpovídá za načasování procedur.
  • STORNOPODMÍNKY
    Doporučujeme našim klientům pojistit se proti stornu zájezduV případě zrušení pobytu platí následující podmínky:
    – stornování 20-14 dní před příjezdem 10% celkové částky
    – stornování 13 – 7 dní před příjezdem 20% celkové částky
    – stornování 6 – 1 den před příjezdem 50% celkové částky
    Nedojezd bez ohlášení a zrušení v den příjezdu 100% celkové částky.Za nevyčerpané objednané služby a při předčasném odjezdu se neposkytuje žádná finanční náhrada.
  • Při nedostavení se na procedury v určený čas se procedura nenahrazuje! V případě zpoždění o více než 5 minut, či nezrušení procedury minimálně 12 hodin předem, Vám procedura propadá a bude Vám účtována k proplacení.
    Změna procedur a termínu za poplatek 50,-Kč/procedura!